Friday, February 11, 2011

Jangan Main-main Dengan Budak POS AD :D

Hahaha

Firstly biar aku buad introduction dulu...Ape kejadah bende POS AD nih..
Sebenarnye POS AD nie tempat aku kerja...Office die ade kat Petaling Jaya sane...Area Philieleo Damansara......tempat parking mahal tuu.....kiteorang dalam bidang Advertising laa...
Kalau korang ade bisnes yang besar2 nak buad iklan... gi tahu dengan aku,.....



Haah nie kiteorang punye logo
Tujuan aku buad nie supaye anda semue Berhati-hati dengan Budak-budak kami...
hahahaha 
bers
Nurul HelmiMohd FuadMasak Asam Tompoyak

Mohd Fuad KominWilson Lee Chee HowBill Conn JMasnizan MehKita Peng-YuBilis Wagas
Sharizal AzmanIzaeen IzhamAdan SanchezBn Lake TownAmran RamliPendekar Razak
Mohd MalHaidhir AidhircrozzHairee ZulkepliZam RasputinCovco Street KlangOtai Eron
Othman ManFadzli Helmi




hahahaha... aku taknak cite banyak aa...

Juz tengok ape Akibat kalau Buad pasal dengan Dorg








itu jer lahh...

Jangan cakap aku tak bagi WARNING

No comments:

Post a Comment