Saturday, December 3, 2011

Tentang Hati

Korang nak tau tak ape perasan aku sekarang nii. .hee
AKU HAPPY sangat, .aku happy sebab aku maybe dah dapat cari perempuan yang aku cari-2 selama nii. .perempuan yang harrgai aku. .yang ambil berat pasal aku. .yang akan rindui aku setiap masa .yang dapat terima aku seadanya. .seriusly. .dah lama aku dah tak rasa macam nii. .aku rasa perasaan SUKA aku dan bertukar menjadi CINTA+SAYANG. .hee
Ya Allah. .tuhan je yang tahu betapa happynya hidup aku sekarang. .tapi sebab aku dah happy nii lah aku makin jadi takut. .takut aku kehilangan dia. .aku takut dah tak dapat hidup tanpa die . .sebab dia dah mengisi kekosongan hati aku nii. .dia dah cantumkan balik hati aku yang dah hancur berkecai sebab selalu sangat ditipu perempuan. .hmm

Tapi yang paling aku takut ialah. .aku tak dapat bahagiakan dia macam dia dah bahagiakan aku. .hmm. .sebab .aku selalu buat dia menangis. .aku tak pernah bermaksud pun nak buat die sedih bila memikirkan aku. .kadang aku rasa aku nii teruk sangat. .hmm
Kalau bole aku nak sentiasa ade disamping dia dikala die sedang bersedih. .aku nak lap air mata dia. .aku nak peluk dia. .and say. .DONT WORRY. .I HERE FOR YOU. .hmm
aku nak dengan dia sepanjang masa. .aku nak buat dia gembira. .aku nak jaga dia. .

and sekarang nii. .aku rasa rindu sangat kat dia tuu. .aku nak peluk dia. .aku nak cubit pipi dia. .

serius aku cakap. .aku dah banyak berubah sejak dengan dia. .dia ajar aku erti setia. .erti kasih sayang. .kasih sayang yang aku tak pernah dapat dari seorang teman wanita. .hmm

Kalau pun aku mati besok. .aku tak kisah.. sebab aku dah bahagia sangat sekarang nii. .tapi aku doa pada Allah agar panjangkan umur aku untuk aku pula bahagiakan dia balik. .hmm
aku nak bersama dia selamanya. .nak kahwin. .then pergi honeymoon. .beli rumah. .then dapat baby kembar. .sorang laki. .sorang perempuan. .then kiteorang hidup sama-2 sampai mati. .
Ya Allah. .engkau kabulkanlah doa hamba mu ini. .andai dia lah jodohku. .
Aminn

I LOVE YOU RAIHANNA NABIELAH






No comments:

Post a Comment